google 1376 گوگل
دو شنبه 27 تير 1390برچسب:, :: 11:18 :: نويسنده : یوسف


از دست خودتان و بي ارادگي تان خسته شده ايد؟ برنامه ريزي مي کنيد، اما عمل نمي کنيد؟ به خودتان قول مي دهيد و بدقولي مي کنيد؟...... 

دانلود کتاب هشت راه برای تقویت اراده از اینجا:

http://www.4shared.com/file/F9GO9Lmv/8Behesht-Ebook4_______.html

 

دو شنبه 27 تير 1390برچسب:, :: 11:5 :: نويسنده : یوسف

 

یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 12:54 :: نويسنده : یوسف

 

یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 12:46 :: نويسنده : یوسف

شنبه 25 تير 1390برچسب:, :: 16:58 :: نويسنده : یوسف

بقیه عکسها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...
شنبه 25 تير 1390برچسب:, :: 16:44 :: نويسنده : یوسف
زمانی ما ایرانی ها ادعا داشتیم که هنر نزد ما ایرانی ها است و بس؛ ولی حالا با دیدن این کپی برداری های ناشیانه به این نتیجه می رسیم که همه آن گذشته و تاریخ و فرهنگ داستانهای قشنگی بود در کتابهای تاریخ دوران مدرسه... و انگار نه انگار که در قرن 21 هستیم و میتوان به راحتی با یک سرچ اینترنتی به اصل این طرح ها دسترسی یافت! طراحان محترم؛ لطفا برای مردم کمی شعور قائل شوید.






دو شنبه 13 تير 1390برچسب:, :: 9:48 :: نويسنده : یوسف

شريك بن عبدالله مى گويد: پيامبر اكرم (ص ) على (ع ) و ابوبكر و عمر را به سوى اصحاب كهف فرستاد و فرمود:

سلام مرا به آنها برسانيد.

وقتى كه از نزد پيامبر(ص ) بيرون رفتند، آن دو به على (ع ) گفتند: جاى آنها را مى شناسى ؟

حضرت فرمود: پيامبر ما را جايى نمى فرستد. مگر اين كه خدا ما را به آنجا هدايت كند!

هنگامى كه بر در غار رسيدند، على (ع ) به ابوبكر گفت : (( تو سلام كن چون تو سالمندتر از ما هستى )) . او سلام كرد ولى به او جواب ندادند.

امام به عمر گفت : (( اى ابا حفص تو سلام كن ، چون سن تو نيز از سن من زيادتر است )) .

عمر سلام كرد ولى به او نيز جواب ندادند.

اما وقتى كه على (ع ) سلام داد، جواب او را دادند و حضرت سلام پيامبر را به آنها رساند و آنها نيز بر پيامبر سلام رساندند.

ابوبكر گفت : از اينها بپرس . ابوبكر پرسيد، ولى با او سخن نگفتند عمر نيز پرسيد باز هم حرف نزدند، به حضرت گفتند: اى اباالحسن ! تو سؤ ال كن .

جضرت فرمود: رفقاى من مى گويند: چرا جواب آنها را نداديد، ولى جواب مرا داديد؟

گفتند: (( ما فقط با پيامبر و وصى او سخن مى گوييم ))

در این قسمت تیتراژهای برنامه سمت خدا ( موزیک هایی که در وبلاگ پخش می شوند) رو برای دانلود قرار دادم. اگه دوست داشتید دانلود کنید.

تیتراژ شماره ی  2 

تیتراژ شماره ی3

پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:, :: 12:19 :: نويسنده : یوسف

در اینجا خلاصه شده شعر موسی و شبان رو گذاشتم

ديد موسي يك شباني را به راه

كو همي گفت اي خدا واي اله

توكجايي تا شوم من چاكرت

چارقت دوزم كنم شانه سرت

دستك بوسم بمالم پايكت

وقت خواب آيد بروبم جايكت

اي فداي توهمه بزهاي من

اي به يادت هي هي وهي هاي من

زين نمط بيهوده مي گفت آن شبان

گفت موسي با كه هستت اي فلان

گفت با آن كس كه ما را آفريد

اين زمين و چرخ از او آمد پديد

گفت موسي، هاي خيره سرشدي

خود مسلمان ناشده كافر شدي

اين چه ژاژاست وچه كفراست و فشار

پنبه اي اندر دهان خود فشار

گرنبندي زين سخن تو حلق را

آتشي آيد بسوزد خلق را

گفت اي موسي دهانم دوختي

وز پشيماني تو جانم سوختي

جامه را بدريد و آهي كرد و تفت

پافتاد اندر بيابان و برفت

وحي آمد سوي موسي از خدا

بنده ي ما را ز ما كردي جدا

تو براي وصل كردن آمدي

ني براي فصل كردن آمدي

درحق او مدح و درحق تو ذم

در حق او شهد و درحق تو سم

ما بري از پاك و ناپاكي همه

از گران جاني و چالاكي همه

من نكردم خلق تا سودي كنم

بلكه تا بربندگان جودي كنم

ما برون را ننگریم و قال را

ما درون را بنگریم و حال را

خون شهيدان را زآب اولي تر است

اين خطا از صد ثواب اولي تر است

لعل را گر مهر نبود باك نيست

عشق را درياي غم غمناك نيست

در دل موسي سخن ها ريختند

ديدن و گفتن به هم آميختند

چون كه موسي اين خطاب از حق شنيد

در بيابان در پي چوپان دويد

عاقبت دريافت او را و بديد

گفت مژده ده كه دستوري رسيد

هيچ آدابي و ترتيبي مجوي

هر چه مي خواهد دل تنگت بگوي

 

 

پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:, :: 13:16 :: نويسنده : یوسف

دید موسی یک شبانی را براه

کو همی‌گفت ای گزیننده اله

تو کجایی تا شوم من چاکرت

چارقت دوزم کنم شانه سرت

جامه‌ات شویم شپشهاات کشم

شیر پیشت آورم ای محتشم

دستکت بوسم بمالم پایکت

وقت خواب آید بروبم جایکت

ای فدای تو همه بزهای من

ای بیادت هی هی و هیهای من

این نمط بیهوده می‌گفت آن شبان

گفت موسی با کی است این ای فلان

گفت با آنکس که ما را آفرید

این زمین و چرخ ازو آمد پدید

گفت موسی های بس مدبر شدی

خود مسلمان ناشده کافر شدی

این چه ژاژست این چه کفرست و فشار

پنبه‌ای اندر دهان خود فشار

گند کفر تو جهان را گنده کرد

کفر تو دیبای دین را ژنده کرد

چارق و پاتابه لایق مر تراست

آفتابی را چنینها کی رواست

گر نبندی زین سخن تو حلق را

آتشی آید بسوزد خلق را

آتشی گر نامدست این دود چیست

جان سیه گشته روان مردود چیست

گر همی‌دانی که یزدان داورست

ژاژ و گستاخی ترا چون باورست

دوستی بی‌خرد خود دشمنیست

حق تعالی زین چنین خدمت غنیست

با کی می‌گویی تو این با عم و خال

جسم و حاجت در صفات ذوالجلال

شیر او نوشد که در نشو و نماست

چارق او پوشد که او محتاج پاست

ور برای بنده‌شست این گفت تو

آنک حق گفت او منست و من خود او

آنک گفت انی مرضت لم تعد

من شدم رنجور او تنها نشد

آنک بی یسمع و بی یبصر شده‌ست

در حق آن بنده این هم بیهده‌ست

بی ادب گفتن سخن با خاص حق

دل بمیراند سیه دارد ورق

گر تو مردی را بخوانی فاطمه

گرچه یک جنس‌اند مرد و زن همه

قصد خون تو کند تا ممکنست

گرچه خوش‌خو و حلیم و ساکنست

فاطمه مدحست در حق زنان

مرد را گویی بود زخم سنان

دست و پا در حق ما استایش است

در حق پاکی حق آلایش است

لم یلد لم یولد او را لایق است

والد و مولود را او خالق است

هرچه جسم آمد ولادت وصف اوست

هرچه مولودست او زین سوی جوست

زانک از کون و فساد است و مهین

حادثست و محدثی خواهد یقین

گفت ای موسی دهانم دوختی

وز پشیمانی تو جانم سوختی

جامه را بدرید و آهی کرد تفت ... بقیه شعر در ادامه مطلب...

 

 

وحی آمد سوی موسی از خدا

 

بنده ی ما را چرا کردی جدا؟

 

تـو برای وصل کردن آمدی

 

نی برای فصـل کردن آمـدی

 

تـا توانی پا منه انـدر فـراق

 

ابغض الاشیاء عندی الطلاق

 

هــــــــر کسی را سیـرتی بنهاده‌ایم‌

 

هر کسی را اصطلاحی داده‌ایـم

 

در حـق او مـدح و در حق تو ذم

 

در حق او شهد و در حق تـو سم

 

در حـق او نـور و در حق تو نار

 

در حق او ورد و در حق تـو خار


در حق او نیک و در حـق تـو بـد

 

در حق او خوب و در حق تـو رد


مـا بـری از پاک و نـاپاکی همه

 

از گرانجانی و چالاکی هـــمه

 

مـــن نـکردم خلق تا سودی کنم

 

بلکه تا بر بندگان جـودی کنم

 

هـندیان را اصطلاح هـند مدح

 

سندیان را اصطلاح سند مدح

 

من نـگردم پــاک از تسبیحشان

 

پاک هم ایشان شوند و در فشان


ما بـرون را ننگریم و قال را

 

ما درون را بنگریم و حال را

 

ناظر قلبیم اگـر خاشع بود

 

گر چه لفظ و گفت ناخاضع بود


چـند از این الفاظ و اضمار و مجاز

 

سوز خواهم سوز با آن سوز و ساز


آتشی از عشق در جان بــرفروز

 

سر به سر فکر و عبارت را بـسوز

 

مـوسیا آداب دانان دیگرنـد

 

سوخته جان و روانان دیگـرند


عاشقان را هر نفس سوزیدنی اسـت

 

بر ده ویران خراج و عشـر نیست


گـر خطا گـوید ورا خاطی مگـو

 

گر شود پر خون شهید آن را مشو

 

خـون شهیدان را ز آب اولی‌تر اسـت

 

این خطا از صد صواب اولی‌تر است


تـو ز سرمستان قلاووزی1 مجـو

 

جامه چاکان را چه فرمایی رفـو


ملت عشق از همه دینها جـداسـت

 

عاشقان را مذهب و ملت خداست


بعد از آن در سر موسی حق نـهفـت

 

رازهایی کان نمی‌آید به گــفت


بر دل موسی سخنها ریختند

 

دیدن و گفتـن به هم آمیختند


چند بیخود گشت و چند آمد به خــــود

 

چند پرید از ازل سوی ابد


بعد از این گر شرح گویم ابلــهی است

 

زانکه شرح آن ورای آگـهی است


چونکه موسی این عتاب از حق شنید

 

در بیابان در پی چـوپان دوید


بر نشان پای آن سرگشته رانـد

 

گرد از پره بیابان بـرفشاند


گام پای مردم شوریده خـود

 

هم ز گـام دیگران پیدا بود


یک قدم چـون رخ ز بالا تا نشیب

 

یک قدم چون پیل رفته بــــــر اریب


گاه چون مـوجی برافرازان علم

 

گاه چون ماهی روانه بر شکم


گاه حـیران ایستاده گه دوان

 

گاه غلطان همچو گوی از صولجان


عاقبت دریـافت او را و بدید

 

گفت: مژده ده که دستوری رسیـد


هیچ آدابی و تــرتیبی مـجو

 

هرچه می‌خواهد دل تنگت بگو


کفر تو دین است و دینت نور جان

 

ایمنی وز تو جهانی در امان


ای معـاف یفعل الله ما یشاء

 

بی محـابا رو زبان را برگشـا


گفت: ای موسی، از آن بگذشته‌ام

 

من کنـون در خـــون دل آغشته‌ام


تـازیانه بر زدم اسبم بگشت

 

گنبدی2 کرد و ز گردون برگذشت


محرم ناسوت مالاهوت باد

 

آفرین بر دست و بر بازوت باد

به گزارش جهان به نقل از فارس، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني كه امروز سه‌شنبه در ديدار جمعي از مسئولان سابق و علماي استان گلستان سخن مي‌گفت، عشق به اسلام، ولايت ائمه و قرآن را عجين با روح و جان مردم ايران دانست و خاطرنشان كرد كه شكل‌گيري انقلاب اسلامي ايران بر اساس اين علايق و تشكيل حكومتي مبتني بر احكام زلال اسلام بود.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، وظيفه حكومت اسلامي را تأمين راه سعادت دنيوي و اخروي همه مردم و همچنين رفع ناكامي‌ها و معضلات از جامعه عنوان كرد و افزود: اسلام حق تصميم‌گيري را به خود مردم داده و بالطبع انسان نيز بايد بابت تصميمات خود به خداوند پاسخگو باشد و اسلام حاوي همه نيازهاي مادي و معنوي انساني است.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني پيروزي انقلاب اسلامي را مرهون حضور مردم در صحنه دانست و گفت: اين حضور به همراه مديريت حضرت امام (ره) توانست پيروزي را به همراه داشته باشد و اين پيروزي اميدهاي فراواني را به همراه داشت.

وي تصريح كرد: انتخابات، تبلور حضور مردم بود كه امام تأكيد خاصي بر آن داشتند و رفراندوم براي نوع نظام و همچنين قانون اساسي در همان ابتداي پيروزي تأييدكننده اين موضوع است.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، رشد مكارم اخلاق را از مهم‌ترين اهداف اسلام و انقلاب عنوان كرد و اظهار داشت: تهمت، دروغ و ضايع‌كردن حقوق مردم مي‌تواند زمينه‌ساز رشد منكرات در جامعه باشد.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني افزود: در زمان جنگ تحميلي نيز حضور داوطلبانه مردم در دفاع مقدس سرمايه اصلي مقاومت و پيروزي‌ها شد و نظام اسلامي حاضر نشد با اقدامات ضدانساني و ضداخلاقي رژيم صدام مقابله به ‌مثل كند و در بسياري از زمان‌ها كه جان مردم عراق مورد تهديد قرار مي‌گرفت، ما از انجام اقدامات تلافي‌ جويانه خودداري كرديم.

وي در خاتمه تأكيد كرد: دوران استبداد و تك‌رأيي در جوامع بشري امروزي به پايان رسيده و رشد آگاهي مردم به واسطه تحصيل علم و ابزارهاي اطلاع‌رساني زمينه‌هاي اين موضوع را از بين برده است.

در ابتداي اين ديدار، محمدهاشم مهيمني استاندار سابق گلستان و چند تن از حاضران مطالبي را در خصوص مسائل كشور بيان كردند.

رییس مجلس شورای اسلامی با استقبال از حضور آیت‌الله مهدوی كنی در صحنه انتخابات، برای رساندن اصولگرایان به وحدت، در عین حال به اصولگرایان توصیه كرد كه با ایشان وفادارانه رفتار كرده و تدابیرشان را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی عصر امروز در یك نشست خبری، در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال ورود روسای جامعتین،( آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مهدوی كنی) به كمیته سه نفره وحدت اصولگرایان گفت: بنده به جزئیات كمیته سه نفره و ۱۳ نفره ورودی نكرده‌ام؛ اما از این نكته كه آیت‌الله مهدوی كنی محوریت وحدت اصولگرایان را به عهده بگیرند، استقبال می‌كنم؛ چراكه ایشان شخصیت جامعی هستند.

وی با این توصیه به اصولگرایان كه «با آیت‌الله مهدوی كنی وفادارانه رفتار كرده و تدابیر ایشان را مورد توجه قرار دهند» گفت: اقدامات آیت‌الله مهدوی كنی برای كسانی كه دغدغه انقلاب را دارند، لازم و خیرخواهانه است؛ بنده همواره به دوستان توصیه می‌كنم كه این مسیر را طی كنند، امیداریم كه سرانجام این مسیر به نتیجه برسد؛ لذا نباید مایوس بود.

رییس قوه مقننه همچنین در پاسخ به سوال دیگر ایسنا مبنی بر این‌كه آیا در انتخابات آینده مجلس كاندیدا خواهید شد؟ گفت: با خداست كه این امر انجام شود، شما عجله نكنید، من جزء رجال‌الغیب نیستم كه مثل خیلی‌ها لابی كنم و جلو جلو پیش‌بینی نمایم، من آدم خیلی معمولی هستم.

همچنین لاریجانی در پاسخ به این پرسش كه از كدام استان در انتخابات مجلس نهم كاندیدا می‌شوید، تهران یا قم؟ به شوخی پاسخ داد: از اصفهان كاندیدا می‌شوم البته از آقای فولادگر (نماینده اصفهان) می‌ترسم.

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسشی در مورد صحت مباحثی كه در رابطه با طرح سوال از رییس‌جمهور مطرح است، خطاب به خبرنگار گفت: سوال از رییس‌جمهور جزء وظایف نمایندگی است و نمایندگان بر اساس اختیارات قانونی‌شان می‌توانند از وزرا و رییس‌جمهور سوال و استیضاح كنند. سوال شما را نیز می‌توان این‌گونه مطرح كرد كه آیا نمایندگان می‌خواهند از این ظرفیت‌شان برای سوال از رییس‌جمهور استفاده كنند یا خیر؟ این موضوع بستگی به نمایندگانی دارد كه طرح سوال را پیگیری می‌كنند، آن‌ها از لحاظ آیین‌نامه داخلی مجلس می‌توانند این كار را انجام دهند، ولی باید دید كه این افراد چگونه می‌خواهند در فرصت قانونی خاص خود این موضوع را مطرح كنند.

خبرنگاری با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس با رهبری پرسید كه برنامه مجلس برای اجرایی كردن بیانات رهبر انقلاب در این دیدار چیست؟ لاریجانی گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره از سر خیرخواهی برای مجلس و دولت بوده است؛ مجلس هشتم نیز نشان داده است كه در این زمینه به دنبال محقق كردن نظرات رهبری است و هیچگاه منتظر امر و دستور حكومتی نبوده و همواره بیانات و نظرات ایشان را دنبال می‌كند كه این از ویژگی‌های مجلس هشتم به شمار می‌آید، یعنی مجلس نگاه دقیقی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در این جلسه از حق مجلس مبنی بر طرح سوال و استیضاح دفاع كرده و آن را جزو حقوق مجلس دانستند، همچنین ایشان مطرح كردند كه برخی در مورد جلسه استیضاح و رای عدم اعتماد صحبت‌هایی را كرده‌اند و رهبری این موضوع را حق مجلس دانستند و آن را به عنوان نمودی از مردم سالاری دینی مطرح كردند. طبق تاكیدات مقام معظم رهبری، مجلس باید نمادی از آزادی بیان باشد و افراد نظرات خود را با حفظ احترام مطرح كنند.

رییس مجلس شورای اسلامی در توضیح دلایل دو دو كردن نمایندگان در جلسات علنی مجلس گفت: نمایندگان مجلس هنگامی كه دو دو می‌كنند یعنی نظر منفی دارند اما هنگامی كه این مطالب از رسانه ملی و رادیو پخش می‌شود به نظر می‌رسد كه اسائه ادبی رخ داده است كه این‌طور نیست چون نمایندگان در شرایط دیگری چهار را می‌گویند كه این یعنی نظر آن‌ها مثبت است.

وی افزود: با این وجود چون انعكاس این مطالب به گونه‌ای دیگر است مطمئنا نمایندگان از این پس رعایت می‌كنند چون آن‌ها همواره به وظایف ملی خود تلاش می‌كنند كه عمل نمایند.

یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, :: 11:6 :: نويسنده : یوسف

شعر : پشت دریاها

شاعر : سهراب سپهری

قایقی خواهم ساخت

خواهم انداخت به آب

دور خواهم شد از این خاک غریب

که در آن هیچ کسی نیست که دربیشه عشق

قهرمانان را بیدار کند

قایق از تور تهی

و دل از آرزوی مروارید

همچنان خواهم راند

نه به آبی ها دل خواهم بست

نه به دریا پریانی که سر از آب بدر می آرند  

 

و در آن تابش تنهایی ماهی گیران

 می فشانند فسون از سر گیوهاشان

 همچنان خواهم راند

همچنان خواهم خواند

دور باید شد دور

مرد آن شهر اساطیر نداشت

زن آن شهر به سرشاری یک خوشه انگور نبود

هیچ اینهتالاری سرخوشی ها را تکرار نکرد

چاله ابی حتی مشعلی را ننمود

 دور باید شد دور

شب سرودش را خواند

نوبت پنجره هاست
 

همچنان خواهم خواند

همچنان خواهم راند

پشت دریا ها شهری است

که در آن پنجره ها رو به تجلی باز است

بام ها جای کبوترهایی است که به فواره هوش بشری می نگرند

دست هر کودک ده ساله شهر شاخه معرفتی است

 مردم شهر به یک چینه چنان می نگرند

 که به یک شعله به یک خواب لطیف

خاک موسیقی احساس ترا می شنود

و صدای پر مرغان اساطیر می اید در باد

پشت دریاها شهری است

که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است

 شاعران وارث آب و خرد و روشنی اند

پشت دریا ها شهری است

قایقی باید ساخت

یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, :: 10:48 :: نويسنده : یوسف

سرویس سیاسی جهان ـ احمد نریمانی: محمود احمدی نژاد سه شنبه هفته گذشته بنابر حق قانونی خود به مجلس آمده بود تا شاید برای اولین وزیر وزارت ورزش و جوانان از خانه ملت رای اعتماد بگیرند.

اخباری که در روزهای منتهی به جلسه رای اعتماد بارها بر صدر رسانه ها نشسته بود نشان می داد که جلسه روز ۳۱ خرداد کاملا متفاوت از جلسات مشابه گذشته خواهد بود اما کسی گمان نمی کرد که نمایندگان مجلس در این روز دست به حرکاتی بزنند که در تاریخ جلسات رای اعتماد بی سابقه است.

رئیس جمهور ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح وارد صحن مجلس شد و گرچه عدم استقبال نمایندگان و برخورد سرد و البته منطقی آنان را به رویش نیاورد اما دقایقی بعد از حالاتش روشن شد که کاملا غافلگیر شده است.

او بر اساس حق قانونی اش پشت تریبون مجلس قرار گرفته بود و از حمید سجادی برای وزارت ورزش و جوانان دفاع می کرد که به یکباره فریاد "دو –دو" بخشی از نمایندگان، صدای دکتر احمدی نژاد را گم کرد و کسانی را که از رادیو صوت جلسه را شنیدند یا بعدا در بخش های خبری سیما آن را دیدند، شگفت زده ساخت.

نمایندگان که بعدا روشن شد اکثرشان مخالف وزارت سجادی هستند، با هیاهو و دو ـ دو کردن کوشیدند که در سخنرانی رئیس جمهور اخلال کنند و بدین صورت مخالفت خود را با سخنان او ابراز دارند.

آنان البته این واقعیت را که خارج از فضای هیجانی مجلس وجود داشت در نظر نگرفتند که پژواک این حرکات ناباورانه در متن جامعه و بویژه در محافل و رسانه های بیگانه چه خواهد بود.

هرچند رئیس مجلس سپس دکتر احمدی نژاد کوشیدند با سخنانی چون "شما فرصت دارید نظر خودتان را بگویید" و "انتخاب و تصمیم گیری با شماست" اوضاع را آرام کنند اما شد آنچه که نباید می شد، اتفاق افتاده بود.

در واقع مخالفت با گزینه پیشنهادی رئیس جمهور و سخنرانی در رد سجادی و دادن رای منفی به او همگی از حقوق تردیدناپذیر نمایندگان بود که کسی درباره آن سخنی نداشت و حتی رئیس جمهور برای آرام ساختن نمایندگان پرهیجان چندین بار حقوقشان را به آنان یادآوری کرد که متاسفانه هیچ یک مانع از وقوع رویدادهای تاسف برانگیز آن روز نشد.

خانه ملت که خود نماد و زاییده مردم سالاری و نظر مردم است در حالی که "مهر تایید یا رد" سجادی را اختیار داشت، با دو ـ دو کردن در خلال سخنان منتخب همین مردم، مرتکب اشتباهی آشکار شد و تصویری غیرواقعی از ذات خانه ملت را به نمایش گذاشت؛ تصویری که در آن خانه ملت سخنان مخالف بی تاثیر خود را هم تحمل نمی کند.

نمایندگان منتخب مردم که باید الگو و مرجع فکری مردم باشند آیا در آن روز جنجالی با خود اندیشیدند که اشاعه چنین رفتاری در متن جامعه می تواند به چه سرنوشت تلخی منجر شود؟ و زمینه چه برداشت های ناصوابی را در محافل مختلف ایجاد می کند؟

شاید بر همین اساس است که انتظار ناظران سیاسی از نمایندگان ملت برای برخوردی منطقی و متین با رئیس جمهور به عنوان میهمان مجلس سپس تصمیم گیری بر اساس مصالح و منافع نظام و مردم، انتظار درست و بجایی بوده است.

اما دیگر نکته مهمی که درباره این رویداد نباید از نگاه دور داشت، محملی بود که نمایندگان با رفتار سوال برانگیز خود برای رسانه های بیگانه و ضدانقلاب ساختند تا بر پایه آن ادعاهای متعددی درباره شکاف و درگیری در سطح اول کشور مطرح شود و ده ها گزارش و تحلیل ضدایرانی به مخاطبان القا شود.

این جلسه تا چندین روز تنها و بهترین سوژه مخالفان جمهوری اسلامی بود تا با استناد به آن عنوان کنند ادعاهایشان درباره ایران صحت دارد.

در نتیجه این رویدادها، به نظر می رسد افکار عمومی اکنون راغب است شناخت بیشتری از نقش آفرینان جنجالی جلسه رای اعتماد حمید سجادی پیدا کند.

به همین دلیل به رئیس مجلس شورای اسلامی پیشنهاد می شود، نمایندگانی که هنگام سخنرانی رئیس جمهور و دفاع او از وزیر پیشنهادی اش اقدام به دو ـ دو کردن و ایجاد هیاهو در مجلس نمودند را به مردم معرفی کند، باشد که این اقدام، بار و احساس مسئولیت نمایندگان را سنگین تر از گذشته و رفتار اشتباه آنان را اصلاح کند.

شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 13:42 :: نويسنده : یوسف

ملکا ذکر تو گویم که تو پاکی و خدایی

نروم جز به همان ره که توام راهنمایی

همه درگاه تو جوینـــد همه از فضل تو پوینــد

همه توحید تو گوینــــد که به توحید سزایــی

تو حکیمی تو عظیمــی تو کریمی تو رحیمی

تو نماینــــده ی فضلی تو ســـــزاوار ثنایـــی

بری از رنج و گدازی بری از درد و نیــــــــازی

بری از بیم و امیدی بری از چون و چرایــــی

نتوان وصف تو گفتن که تو در فهم نگنجــــی

نتوان شبه تو جستن که تو در وهم نیایـــی

همه عزی و جلالی همه علمی و یقینـــی

همه نوری و سروری همه جودی و صفایی

سنایی

شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 13:30 :: نويسنده : یوسف

نه مرادم نه مریدم ،


نه پیامم نه کلامم،

نه سلامم نه علیکم،

نه سپیدم نه سیاهم.

نه چنانم که تو گویی،

نه چنینم که تو خوانی ونه آن گونه که گفتند و شنیدی.

نه سمائم،

نه زمینم،

نه به زنجیر کسی بسته و نه برده‌ی دینم

نه سرابم،

نه برای دل تنهایی تو جام شرابم،

نه گرفتار و اسیرم،

نه حقیرم،

نه فرستاده پیرم،

نه به هر خانه و مسجد و میخانه فقیرم

نه جهنم، نه بهشتم

چنین است سرشتم

این سخن را من از امروز نه‌ گفتم،

نه‌ نوشتم،

بلکه از صبح ازل با قلم نور نوشتم.

حقیقت نه به رنگ است و نه بو،

نه به های است و نه هو،

نه به این است و نه او،

نه به جام است و سبو...

گر به این نقطه رسیدی به تو سر بسته و در پرده بگویم،

تا کسی نشنود آن راز گهربار جهان را،

آنچه گفتند و سرودند تو آنی ...

خود تو جان جهانی،

گر نهانی و عیانی،

تو همانی که همه عمر به دنبال خودت نعره زنانی

تو ندانی

که خود آن نقطه عشقی

تو اسرار نهانی

همه جا تو

نه یک جای ،

نه یک پای،

همه‌ای

با همه‌ای

همهمه‌ای

تو سکوتی

تو خود باغ بهشتی.

تو به خود آمده از فلسفه‌ی چون و چرایی،

به‌ تو سوگند که این راز شنیدی و

نترسیدی و بیدار شدی،

در همه افلاک بزرگی،

نه که جزئی ،

نه چون آب در اندام سبوئی،

خود اوئی،

به‌خود آی

تا بدرخانه‌ی متروک هرکس ننشینی

و به‌ جز روشنی شعشعه‌ی پرتو خود

هیچ نبینی

و گل وصل بچینی.......!

 

جمعه 3 تير 1390برچسب:, :: 17:17 :: نويسنده : یوسف

با سلام این رای گیری مربوط به کمپین 1،000،000 امضای شرکت گوگل است و نذارید که دوباره نام خلیج فارس به خلیج ع ر ب ی تغییر پیدا کنه.

خوبه بدونید که شرکت گوگل مجبوره به هر درخواستی که به طور همزمان از طرف 5000 نفر و یا هر ارگان معتبر و ثبت شده ای ، بابت به رای گذاری یک قانون ، نام ، تعریف و . . . احترام بذاره.
  پس رو این لینک کلیک کنید و رأی بدید

www.persianorarabiangulf.com

جمعه 3 تير 1390برچسب:, :: 17:15 :: نويسنده : یوسف

اينجا:

   هوا آلوده است؛ مدرسه تعطيله

 هوا گرمه؛ مدرسه تعطيله

 هوا سرده؛ مدرسه تعطيله

 عيد نوروزه؛ مدرسه تعطيله

 اجلاس بين المللي داريم؛ مدرسه تعطيله

 يك هفته بعد سيزده بدر؛ مدرسه تعطيله

 عزاست؛ مدرسه تعطيله

 جشنه؛ مدرسه تعطيله

 يك هفته مونده به عيد؛ مدرسه تعطيله

 و اين ليست مي تواند همين طور ادامه يايد...  

 

 

 کلاسهای درس سونامی زدگان در ژاپن    

     

جمعه 3 تير 1390برچسب:, :: 17:8 :: نويسنده : یوسف

حکایت شنیدنی

یکی از خدام حضرت رضا علیه السلام گوید :
برای کشیدن دندان نزد دکتر رفتم . دکتر گفت : غده ای هم کنار زبان شما است که باید جراحی شود . من موافقت نمودم . اما پس از عمل جراحی لال شدم و قدرت حرف زدن را از دست دادم .
ناگزیر همه چیز را روی کاغذ می نوشتم و به این وسیله با دیگران ارتباط برقرار می کردم . هر چه به پزشک مراجعه نمودم درمان نپذیرفت و فائده ای نبخشید . دکترها می گفتند : رگ گویایی شما صدمه دیده است .
ناراحتی و بیماری به من فشار آورد . ناچار برای معالجه عازم تهران شدم . در تهران روزی خدمت آقای علوی رسیدم . ایشان فرمودند : راهنمائی من به تو این است که چهل شب چهارشنبه به مسجد جمکران بروی ، اگر شفائی هست آنجا است .
تصمیم جدی گرفتم . هر هفته از مشهد بلیط هواپیما تهیه می کردم ، شب های سه شنبه تهران می آمدم و شب چهارشنبه مسجد جمکران مشرف می شدم .
در هفته سی و هشتم ، بعد از نماز به سجده رفتم و صلوات می فرستادم که ناگهان حالت خاصی به من دست داد . دیدم همه جا نور باران شد و آقائی وارد شدند . مردم هم پشت سر ایشان بودند و می گفتند : حضرت حجة بن الحسن علیه السلام می باشند .
من با ناراحتی در گوشه ای ایستادم و با خود اندیشیدم که نمی توانم به آقا سلام کنم . حضرت نزدیک من آمدند و فرمودند : سلام کن .
من به زبانم اشاره کردم تا اظهار بدارم لال هستم والا بی ادب نمی باشم که سلام نکنم .
حضرت بار دوم فرمودند : سلام کن .
بلافاصله زبانم باز شد و سلام کردم .
در این هنگام به حال عادی برگشتم و متوجه شدم در سجده و مشغول صلوات فرستادن هستم .


 

جمعه 3 تير 1390برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : یوسف

در عملیات نیروهای آمریکایی که گفته می شود دوم مه انجام شد و ۳۸ دقیقه به طول انجامید یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده موسوم به Navy Seals متشکل از ۶ تفنگدار به خانه "اسامه بن لادن" در منطقه ابوت آباد یورش برده و او را کشتند.

در این عملیات بن لادن در اثر برخورد گلوله به سر و سینه اش کشته شد. نظامیان آمریکایی پس از کشتن سرکرده القاعده، جسد وی را با بالگرد از این مکان خارج کردند.

داستانهای متفاوتی درباره مرگ رهبر القاعده روایت می شود که یکی از جالب ترین آنها متلاشی شدن جسد بن لادن و پرتاب جسد به دریا است.

گویا سرنشینان بالگرد پیش از رسیدن به ناو آمریکایی اقدام به پرتاب جسد بن لادن به درون دریا کرده اند. این در حالی است که دلایل ارائه شده از سوی آمریکائی ها برای انجام این عمل عجیب، به هیچ وجه قانع کننده نیست.

سی ان ان نیز بعدا با پخش یک فیلم ویدئویی مدعی شد جسد بن لادن در دهان یک کوسه است و تصاویری را منتشر کرد که نیروهای آمریکایی درحال تماشای این ویدئو بودند. 




این فیلم ویدئویی همچنین کشتی های آمریکایی را در هنگام انداختن جسد بن لادن به دریا نشان می دهد.سی ان ان همچنین خبر داد که اثر سوختگی و کبودی روی جسد بن لادن دیده می شود و چشم چپ رهبر القاعده سیاه است، این درحالیست که این تصویر شفاف نبوده و مشخص نیست که آیا جسد فردی که در کام کوسه است جسد بن لادن می باشد یا نه؟


اما موضوع مهم این است که بررسی گرافیکی تصاویر منتشر شده و متفاوت بودن آنها ابهامات بسیاری را درباره صحت خبر مرگ بن لادن و ساختگی بودن این تصاویر افزایش داد.

تصویر زیر که آخرین و تازه ترین تصویر از جسد بن لادن است توسط یکی از کماندوهای عملیات سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) با تلفن همراه در منطقه ابوت آباد پاکستان گرفته شده و در اختیار خبرنگار مهر در هرات گذاشته شده است.



در تصویری که نظامی آمریکایی در اختیار خبرنگار مهر قرار داده است، چشم چپ بن لادن زخمی شده است، حال آنها در عکس های قبلی نشان می داد که چشم راست رهبر القاعده مورد هدف گلوله قرار گرفته که تصویر ذیل گویای این مطلب است.

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

Alternative content